2011/12/21

HOMEMADE CUPCAKES

Sejak tinggal berdua dengan mama, hidup aku bertambah sunyi. Adik aku belajar di Penang, cuti semester baru balik. Jadi kami pun bercadang untuk buat bisnes kecil-kecilan iaitu menerima tempahan Cupcakes..

Terus terang aku katakan, kami tak ada pengalaman langsung dalam membuat kek ini.. Tapi untuk hidup, apa salahnya kalau belajar cara-cara membuatnya..

Ya, perniagaan kami agak slow sikit, sebab kurang promosi.. Setakat ini, jiran-jiran saja yang ada order untuk cupcakes..


Setakat ini, tidak banyak perisa yang kami buat.. Tetapi kami akan tetap belajar untuk membuat perisa lain.. 

Kami jual dengan harga yang berpatutan.. Ini aku sertakan gambar dan harganya sekali.. J


Orange Flavour - RM 2.50


Pandan Flavour - RM 2.50


Chocolate Flavour - RM 2.50


Vanilla Flavour - RM 2.50



Red Velvet - RM 3.00


Sekiranya berminat, ini nombor aku.. H/P 0173222300 @ 0132122670  


No comments:

Post a Comment